Re: SIWZ -komputery

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 14:26:40 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> I spróbuj to na gwarancji załatwić. I dolicz do tego czas, upierdliwość
> i brak stanowiska pracy. A to tylko jeden komputer.
A teraz sprawdź jakie możliwości ma instytucja publiczna w stosunku to
takiego, wciąż chcącego mieć możliwość udziału w przetargach, dostawcy
sprzętu.

> A kto powiedział, że kupujemy najdroższy? Ustawiasz sobie chochoła, to
> sam z nim dyskutuj.
Temat zaczął się od chęci zakupu w przetargu komputerów z procesorem
Intela, a teraz to już tylko tak sobie meandrujemy :->

> Nie powiem ci, bo ja się tym nie zajmuję bezpośrednio. Ale to są różnice
> rzędu kilkudziesięciu złotych przy porównywalnych parametrach IIRC.
Przemnóż to przez liczbę komputerów w średniej wielkości przetargu i
odpowiedz sobie, czy chcesz za to zapłacić ze swoich podatków. Weź pod
uwagę, że dostawca zapewne nie zaoferuje najtańszego badziewia, bo
będzie się potem bujał z serwisem.

--
Pozdrawiam
Maciek