Re: SIWZ -komputery

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 01:01:31 MET DST

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:h4k6kl$ss6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Przemnóż to przez liczbę komputerów w średniej wielkości przetargu i
> odpowiedz sobie, czy chcesz za to zapłacić ze swoich podatków. Weź pod
> uwagę, że dostawca zapewne nie zaoferuje najtańszego badziewia, bo będzie
> się potem bujał z serwisem.

Albo oglosi upadlosc, zeby nie bujac sie z serwisem.
A na nastepny przetarg otworzy sobie nowa firme.

Wasza dyskusja to dyskusja pomiedzy teoria a praktyka... Z reguly teoria
jest dobra, poki nie zderzy sie z rzeczywistoscia... Potem pojawiaja sie
szczegoly, o ktorych teoria pojecia nie miala...

Pozdrawiam
Michal