Re: SIWZ -komputery

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 14:09:22 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek"
>I?

I spróbuj to na gwarancji załatwić. I dolicz do tego czas, upierdliwość
i brak stanowiska pracy. A to tylko jeden komputer.

>Akurat temat o którym dyskutujemy jest dla obu branż wspólny - kupujmy
>sprzęt najdroższy, bo się nie będzie psuł :->

A kto powiedział, że kupujemy najdroższy? Ustawiasz sobie chochoła, to
sam z nim dyskutuj.

>A przyzwoita płyta to się zaczyna od?

Nie powiem ci, bo ja się tym nie zajmuję bezpośrednio. Ale to są różnice
rzędu kilkudziesięciu złotych przy porównywalnych parametrach IIRC.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Wow---I never thought anybody would tweak me
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. here.(TeX)