Re: SIWZ -komputery

Autor: Marrcino <niema_at_niczego.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 14:28:31 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> No co ty. On zaraz powie, że należy zatrudnić studentów, którzy...

hehe

A koszty napraw, przestojów pies drapał. Mam dokładnie taką sytuację jak
opisywałem tylko na szczęście w małej skali. Pracuję jak się można
domyśleć w dużym urzędzie i bardzo dbam o jakość zakupowanego sprzętu,
po prostu kupuję tylko markowe, niestety dostaliśmy z ministerstwa 19
komputerów sławetnej polskiej firmy o nazwie rozpoczynającej się na
literę N, bo było najtaniej. Przez 3 lata gwarancji wymieniono nam płyty
we wszystkich chyba po 2 razy. Teraz po skończeniu gwarancji jak któryś
pada (a zdarzyło się to prawie wszystkim) wymieniam wszystkie bebechy
jak leci zostaje tylko obudowa (ze względu na licencje) i mam totalny
spokój.

Marrcino.