Re: Jak podzielić dysk?

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 22:22:52 MET DST

Dnia 21-07-2009 o 20:20 Animka napisała na pl.comp.pecet:

> Podaj to miejsce/klucz w rejestrze, bo może się tak zdarzyć, że będę
> chciala zrobić porządek z paroma plikami np. z plikami z telefonu
> komórkowego, które programik SE nachalnie wpycha mi na dysk C do Moich
> dokumentów (a z tego ja nie korzystam, mam swój plik na dysku H). Niby
> wszystko można zainstalować na innej partycji, ale część plików i tak
> sie potem znajduje na partycji systemowej i w tym przypadku lepiej jest,
> żeby już wszystko było razem.

To co piszesz nie ma nic wspólnego z instalowaniem programów. Jeżeli chcesz
przenieść folder "Moje dokumenty" to zrób tak:
Klikasz prawym na folder "Moje dokumenty">właściwości> przenieś i wskaż
gdzie
chcesz go mieć.
Nic więcej nie będę pisał na ten temat bo to jest grupa sprzętowa i ktoś
mnie
w końcu zjedzie.

--
Wiesław