Re: Jak podzielić dysk?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 20:20:25 MET DST

Wiesław pisze:

> Nie napisałem, że nie ma takich programów. Napisałem, że takie programy
> w których nie ma możliwości zmiany ścieżki da się zainstalować w innym
> miejscu niż system.

Podaj to miejsce/klucz w rejestrze, bo może się tak zdarzyć, że będę
chciala zrobić porządek z paroma plikami np. z plikami z telefonu
komórkowego, które programik SE nachalnie wpycha mi na dysk C do Moich
dokumentów (a z tego ja nie korzystam, mam swój plik na dysku H). Niby
wszystko można zainstalować na innej partycji, ale część plików i tak sie
potem znajduje na partycji systemowej i w tym przypadku lepiej jest, żeby
już wszystko było razem.

--
animka