Re: do poczytania i refleksji

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 22:55:31 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Bo mimo tworzenia coraz dłuższych SIWZów, cały czas dostaję
> zasilacze Tracera i płyty ASrocka i cholera mnie bierze, bo
> po dwóch latach cały sprzęt nadaje się do wymian gwarancyj-
> nych.

Może umieszczenie w specyfikacji wymogu dłuższej gwarancji coś da?
Takie ograniczenie raczej kontrowersji nie budzi, w przeciwieństwie do
wymogu posiadania pamięci DDR3. Myślę, że w przypadku takich zamówień
(sprzętu komputerowego) trzeba się liczyć z tym, że kupiony sprzęt nie
będzie najwyższej jakości (w przypadku sprzętu komputerowego). Należy
się przed tym zabezpieczyć.

Dobrym pomysłem, tak mi się wydaje, byłoby też odrzucanie najtańszych
ofert, ale to wymaga dosyć elastycznych warunków i nie można tego
zamieścić w specyfikacji:)

Spojrzałem na to zamówienie i zauważyłem, że w jednym z punktów
określone jest 'Kamera - NIE'. Czy to oznacza, że komputer nie może
mieć kamery? Po co umieszczać takie zastrzeżenie?

Przy okazji. Jak wchodzę na Twoją stronę w IE8 to Avira wyrzuca mi
podejrzany kod HTML w mailaddr.js. Pewnie to błąd antywirusa, ale
myślę, że warto na to spojrzeć i jakoś zmienić, bo jednak może kogoś
przestraszyć.

--
Łukasz Ledóchowski
GG:503647 lukled@tlen.pl