Re: do poczytania i refleksji

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 12:47:50 MET DST

rs pisze:

> ja tylko z ciekawosci. czy naprawde te 20 laptopow i troche sprzetu
> pomocniczego to jest wiadomosc warta takiego szumu? jesli nawet ten
> przetarg jest "zoptymalizowany" na konkretne modele czy linie, to te
> laptopy sa chyba rozprowadzane przez kilka firm. niech sie wiec tluka,
> ktora sprzeda taniej. nie sadze, by lenovo czy inan duza firma maczala
> palce w matactwach wartych 20 laptopow. <rs>

Tu nie chodzi o 20 laptopow, ale skoro przetarg na laptopy za 100kpln to
daje do myslenia jak jest z przetargami na np. samochody, ktore sa duzo
drozsze. "Obojetnie jaki samochod, ale zeby nazwa zaczynala sie na B..,
miala 3 literki w nazwie..., silnik tds" itd. itp. a to juz sa duzo
drozsze "zabawki", ktore sa kupowane z naszych pieniedzy.

pzdr

--
venioo