Re: maly i wielki komputer w jednym - netbook jako stacjonarny - da sie?

Autor: Sztoker <x51_at_onet.eu>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 21:29:51 MET DST

On 20 Lip, 20:47, "Końrad\(o\)" <najswi...@op.pl> wrote:

> czy do takich celów nada się nEtbook i spełni założenia?
> np. któryś (który?) z asusów eee, albo samsung nc10, albo jeszcze inny?
> czy te małe nEtbooki mają wystarczająca liczbę wyjść (np. d-sub dla lcd) i
> portów usb?

D-Sub to standard, do tego zwykle 3 USB, czyli po odjęciu myszki i
klawiszy zostanie 1. W razie potrzeby można się protezować hubem.

> czy maleńki eee albo nc10 nada się do wygodnej (podkreślam: nie szybkiej,
> bez obciążania obliczeniowego) pracy w domu z zewnątrznym monitorem,
> klawiaturą i myszką?

U mnie doszło do takiej paranoi, że MSI Wind robi jako stacjonarny, a
17-calowa mocarna Toshiba - za mobilnego. Oczywiście lcd i mycha z
zewnątrz, ale klawiatura juz netbookowa - dało się przyzwyczaić :-)

Sztoker