Re: Czy przedłużacz USB może pogarszać zasilanie przez USB?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 21:25:58 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Nie ma takiego czegoś jak "gniazdko internetowe".

Wiesz, że ja fachowo nie potrafię się wypowiedzieć.
No, mam gniazdko w ścianie do LAN-u. Do tego gniazdka "idzie" kabel ze
skrzynki na korytarzu. Skrzynki są połączone w pionach budynku (aż od
piwnicy)....a do piwnicy światłowód (haha).

> A to niby dlaczego? Spieprzyli coś?

Mają swoje, takie z wtyczkami jak do aparatu telefonicznego,
stacjonarnego. Napewno nie spieprzyli, bo to dobrzy fachowcy. Tylko, że
mnie potrzebny był krótszy, komputer przy ścianie i gniazdku za biurkiem
stoi, a ten kabel ze 3 metrowy się wala po podłodze.

> No to oni spieprzyli. Albo osoba podłączająca kabel.

Ten, który mój osobisty kupił na giełdzie komputerowej (zamiast w Firmie
mojej kablówki) był spieprzony, kabelki do tej wtyczuszki były jakoś
inaczej podpięte i najmilsi panowie z mojej kablówki od ręki mu to
przerobili. To jest akurat kabel chyba ponad 10 metrowy.

--
animka