Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 19 Jul 2009 - 14:39:44 MET DST

> sorry za ortografie, ale po co sie odzywasz? naprawde az tak ci
> Mariusz Kruk imponuje, ze probujesz go nasladowac? szkoda, ze w
> temacie nie masz nic do powiedzenia. choc moze i lepiej. <rs>

w tym temacie to poki co ty nic sensownego nie potrafisz powiedziec, nie
masz ani jednego sensownego kontrargumentu do tej dyskusji i bulgoczesz bez
sensu osmieszjac sie za kazdym razem swoja bezsilnoscia i brakiem wiedzy w
temacie w jakim sie poruszasz.
nie masz nawet na tyle godnosci zeby przyznac sie do bledu i powiedziec ze
myliles sie.

dla mnie EOT bo marnujesz tylko czas nie wnoszac nic do dyskusji.
moze kiedys jak dorosniesz i nabedziesz doswiadczenia a przedewszystkim
bedziesz potrafic obiektywnie patrzec na temat ktory poruszany jest tutaj to
wroc.
aaa i jeszcze naucz sie czytac ze zrozumieniem bo jak widac masz z tym
powazny problem na ktory wiele osob ci juz zwrocilo uwage.

--
pzdr
piotrek