Re: 7600gs w piach - co na jej miejsce?

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 11:28:40 MET DST

CeBeR pisze:

> Pisałeś też, że "Komputer sluzy glownie do pracy, czyli dreamweaver i
> photoshop". Więc pewnie większość czasu gdy będzie włączony, karta
> graficzna będzie się nudzić. Może warto pomyśleć także o prądożerności w
> idle, i postawić na rekordzistę w tej kategorii, czyli HD4670?
Zastanawiam sie bardzo miedzy 4650 i 4670, szczególnie zainteresowały mnie ta karty, ze względu na
cene: http://allegro.pl/item686171185.html oraz http://allegro.pl/item682209922.html Ta druga ma
nieco nizsze taktowanie pamięci, ale mysle ze to nie bedzie az tak bardzo zauwazalne

--
Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl