Re: 7600gs w piach - co na jej miejsce?

Autor: CeBeR <n_o_s_p_a_mcebrzyq_at_interia.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 12:56:56 MET DST

vcore pisze:

> Zastanawiam sie bardzo miedzy 4650 i 4670, szczególnie zainteresowały mnie ta karty, ze względu na
> cene: http://allegro.pl/item686171185.html oraz http://allegro.pl/item682209922.html Ta druga ma
> nieco nizsze taktowanie pamięci, ale mysle ze to nie bedzie az tak bardzo zauwazalne

Wręcz przeciwnie, ta druga ma nieco wyższe taktowanie pamięci - 1400MHz
vs 1000MHz pierwszej. Ale jeśli zależy Ci na graniu, warto dopłacić te
80 zł do 4670, np.
http://allegro.pl/item684632692_his_iceq_hd4670_512mb_ddr3_hdmi_750_2000_oc_zabrze.html
Taktowanie pamięci jest ważne, bo karty te mają tylko 128-bitową
magistralę pamięci, więc przy tym samym taktowaniu o połowę mniejsze
transfery niż inne karty z tej półki cenowej (np. 9600GT czy HD3850).