Re: Pendrive do 100 zł

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 11:17:54 MET DST

BQB pisze:

> LOL, ale argument, jak to ma się do szybkości? Ja miałem kiedyś noname
> 64MB, który dostałem z 10 licencjami MKS Vira, który spadł mi z
> pierwszego piętra na beton - wypadło szkiełko przez które dioda świeciła
> i został 3 razy wyprany w kieszeni spodni. Pen działał bez problemów i
> działa do chwili obecnej.
>
> Ja bym polecił Sandisk Cruzer Contour 4GB - najszybszy jakiego miałem w
> rękach, szkoda, że wersja 8 GB jest trochę wolniejsza. Jeszcze jedna
> zaleta tych penów - nie ma skuwki, którą wcześniej czy później każdy
> [...]

Akurat co do skuwki to mam mieszane uczucia - w Kingstonach ten wysuwany
patent dziala lekko mowiac "srednio". Przez ten mechanizm konstrukcja
pena jest sklejana (2-czesciowa) i przy malym nadepnieciu/upadku szybko
sie rozpada. Niestety przetestowane :(
Jesli chodzi o walory wytrzymalosciowe, to swietnie sobie radzi "gumiak"
  Corsair Voyager - pare razy nadepniety, wyprany w pralce (proszkiem
pachnial przez tydzien, a jaki czysciutki sie zrobil ;) ) i swietnie
dziala do dzis.

--
venioo