Re: MTRON - nareszcie przyzwoity SSD za sensowną cenę!

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 01:30:18 MET DST

On Jul 16, 12:41 am, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> W podanym przykładzie cena jednostkowa dysku z angielskim VAT to 103,50
> funta plus transport. To daje około 517,50 zł brutto, plus transport.
> Importer sprzedaje je - załóżmy, że też jednostkowo - za 686,56 brutto,
> czyli nieco ponad 30% drożej. W tej cenie zawarte są pewnie koszty
> transportu, samej procedury importu, polski VAT, no i jego marża. Nie
> wydaje mi się ta cena zbyt wygórowana, tym bardziej że przy zakupie
> spoza Unii trzeba jeszcze zapłacić cło.

To się zdecyduj czy cło czy z Anglii (cło wewnątrz UE nie obowiązuje).
Przedmówca już pisał, że można zamawiać bezpośrednio u producenta a
nie ze sklepu DETALICZNEGO online w Anglii. Idiotyzm!

A autor wątku sobie zamówi to w tym sklepie z Anglii i zapłaci 517,50
zł brutto + transport 17zł - zamiast tych blisko 700zł (plus transport
20zł) w sklepie internetowym z Katowic :P

Chyba widać, że coś tu nie gra z tym jebaniem polskich klientów przez
polskie sklepy?