Re: MTRON - nareszcie przyzwoity SSD za sensowną cenę!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 01:24:25 MET DST

Dnia Thu, 16 Jul 2009 00:29:12 +0200, games napisał(a):

> Z jakiego importu , UK jest w EU !

OK, masz rację. Nie jest to import tylko zakup wewnątrz EU. VAT liczy
się wówczas tylko raz. Jednak gdyby ten importer faktycznie kupował w
GB, to w swoją cenę sprzedaży musiałby i tak wkalkulować 4,5% różnicy w
podatku VAT między obu krajami plus pozostałe koszty, no i swoją marżę.

> Nie pisz o tym o czym nie masz zielonego pojecia Kawecki.

Nikt ci jeszcze nie napisał, że masz problemy z kulturą?

EOD.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/