Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Jacek Kauch <jacekkauch_at_onet.eu>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 00:23:20 MET DST

On 09-07-14 00:39, in article h3gd80$sl5$1@atlantis.news.neostrada.pl,
"Mikolaj Tutak" <mtutakanixz*net@send.no.spam> wrote:

> Ale ja dokładnie wiem kto w moim otoczeniu i okolicy używa np. takiego
> iPhona. Nikt kto potrzebuje Smartphona, same lamy i pozerzy... sad-but-true
> ;-)

Współczuję środowiska w którym się obracasz. Ale skoro je wybrałeś i
trwasz...

> Weź wyślij CV do działu iMarketingu, może to kupią...

hej, no weź trzymaj poziom bo sprowadzasz dyskusję do jakiejś pyskuwy. Czy
raczej pracujesz nad tym bym odbierał Cię jak szczyla z gimnazjum.

> Weźmy takiego iPoda, cieszy oko i dobrze zaprojektowany... no to dyskusyjna
> teza, ale niech bedzie.
IMHO jest ok. Cmokał na niego nie będę, ale to jest narzędzie a przy okazji
miłe z wyglądu.

> Przyznasz, że nie cieszy ceną, ale akurat ten
> czynnik jest opcjonalny.

Akurat na to mam szeroki zwis. Jeżeli potrzebuję go do pracy a zwróci się w
sensownym czasie to "mi to loto". Nie mam potrzeby śledzenia cen konkurencji
i wiecznego porównywania co ma jedno a co ma drugie. Po prostu ma to co
potrzebuję, stać mnie na niego, tyle w temacie.

> Podobnie nie cieszy entuzjastów grzebania, bo jest
> prymitywny jak konstrukcja cepa.

Ponieważ jest stworzony do używania, nie do grzebania. Jak ktoś chce, to już
jego sprawa, nie takie były natomiast intencje twórcy. A cep ma tę zaletę,
że mimo swej prostoty działa skutecznie i cechuje się niezłą
bezawaryjnością.

> Szkoda tylko, że nie cieszy ucha bo akurat
> w tej dziedzinie POWINIEN.

Od tego typu urządzenia oczekuję wyłącznie poprawnej generacji dźwięku. Na
tyle na ile udało mi się z niego korzystać jest ok i nie mam zastrzeżeń.
Jeżeli chcę posłuchać świetnej muzyki w odcięciu od świata to włączam cd i
zakładam studyjne Senheissery. Więcej nie potrzebuję. iPhone nie musi
emitować subtelnych basów niczym lodówkowe kolumny po kilka tysięcy każda,
wystarczy, że słyszę wyraźną rozmowę, muzyka w mp3 nie drażni ucha a pieścić
też nie musi.

> I nie daja do tych barebone aktualizacji BIOSu? No prosze Cie nie oslabiaj
> mnie.

Udostępniają, ależ owszem jednak nie musisz tego robić po wyjęciu sprzętu z
pudła. Składając komputer z części masz takie ryzyko, bo bios płyty ma prawo
nie zwierać mikrokodu dla ledwo co wypuszczonego procesora. Apple daje
aktualizacje w pakiecie, z jednego "miejsca", w przypadku komputera
składanego samodzielnie musisz sam dbać o aktualizacje od tylu producentów
od ilu masz komponenty. Poza tym mam się bać o Twoją kondycję psychiczną z
byle powodu, daj spokój. Weź się w garść.

> Przekonujesz mnie czy siebie?! Bo mnie wyglada to na racjonalizację, typ
> "słodka cytryna" ;-)

Piszę, że prezentujesz właśnie taki typ osobowości. Wiele piszesz ale jakoś
celowo bez treści. Tak jakbyś trenował umysł w dyskusji nie zważając, że
ciąg logiczny umknął Ci już dawno ale z drugiej strony nie wypada zakończyć
i odczuwasz potrzebę by utrzymać wątek przy życiu.

--
Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.