Re: MTRON - nareszcie przyzwoity SSD za sensowną cenę!

Autor: CeBeR <n_o_s_p_a_mcebrzyq_at_interia.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 00:12:14 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Hmm może się pospieszyłem z wnioskami, ale... wg mojej wiedzy cła
> faktycznie nie ma, jednak VAT trzeba zapłacić i polski, i brytyjski.
> Potem ten drugi można odzyskać. Teoretycznie. Trzeba też ponieść koszty
> całej procedury importu, zapłacić koszty transportu towaru do Polski,
> etc.

Zaraz, zaraz. Zakładasz, że polscy "dystrybutorzy" branży IT sprowadzają
japoński, tajwański, albo chiński sprzęt z UK i to powoduje tak
drastyczne (kilkudziesięcioprocentowe!) różnice w cenach? To mam dla
nich gratis wniosek racjonalizatorski: niech podobnie jak dystrybutorzy
z innych krajów europejskich zamawiają bezpośrednio u producenta, w
Japonii, Tajwanie czy Chinach. Z tego co widzę na globusie odległość do
Polski jest (nieco) mniejsza niż do Anglii, więc dzięki oszczędnościom
na transporcie ceny powinny być u nas nareszcie niższe niż w UK czy
Niemczech...