Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: Arkadiusz Stopa <arek_at_zmylka.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 10:57:48 MET DST

Użytkownik "reles" <kurld@no2.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:h3gdot$rdo$1@news.onet.pl...
> ID działa u mnie idealnie na dużych plikach (kilkadziesiąt do 200 stron +
> podlinkowane epsy i psd po kilkaset MB) - Athlon X2@2.5, 4GB RAM, SG
> 7200.7.
> Podobnie PS na sporawych bitmapach, AI rzadko używam.
> Może masz gdzieś „wąskie gardło” (pamięć, dyski)?
-----------------------
Już nie mam, na Core i7 pakiet CS4 śmiga wyśmienicie. :)

> Pracowałem też swego czasu z CS2 na Athlonie XP 1.4GHz i 1GB RAMu i o
> żadnym muleniu nie było mowy, na pewno nie na wspomnianych 50-cio str.
> książkach.
Nie mówiłem o książce 50-stronicowej, a o książce z wątkiem na 50 stron.
ID CS2 radzi sobie na takim Athlonie bez problemów i chodzi jak burza,
CS4 już niestety nie. Np. robiłem w CS4 korektę w książce z wątkiem na
prawie 200 stron (akurat nie mogłem go podzielić). Efekt - oczekiwanie
od 2 do 5-6 sekund na pojawienie się wpisywanego tekstu na ekranie.
Nawet przy wprowadzeniu/skasowaniu jednego znaku.

--
Pozdrawiam serdecznie
Arkadiusz Stopa