Re: Dyski SAS - komptybilność kieszeni.

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 10:35:46 MET DST

On Fri, 10 Jul 2009, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

> Raczej odwroenie. Kontroler od HP nie chciał działać z dyskami nie od
> HP. Ale to zamierzchłe czasy.

  Zamierzchłe??
  No to będę musiał poszukać do którego to HP mi kupisz dyski - byle
pasowały i tanie były :> A nawet jeden dysk starczy.
  Dyski SAS, komputer Itanium (tylko modelu nie mam w cache).
  I żadnych tam pułapek z protokołem - tylko tak zrobisz, żeby dało
się wetknąć, w tym wetknąć kable (światłowody) :>

pzdr, Gotfryd