4770 - uszkodzona czy sterowniki

Autor: Eryk <toniejestprawdziwy_at_mail.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 11:00:54 MET DST

Witam,

Mam kartę graficzną His 4770 i dwa monitory. Karta chodzi stabilnie w czasie
grania przez wiele godzin.

Jednak gdy zaczynam robić inne rzeczy (internet itp), po jakimś czasie,
prawy monitor zaczyna mieć kłopot z wyświetlaniem najpierw pojawiają się
czarne plamy tam gdzie miał coś odświeżyć i jak w tym momencie pojadę tam z
dowolnym okienkiem pojawia się kolorowa "kaszka" i mogę zamazać cały
monitor. Karta dalej działa stabilnie i na głównym monitorze mogę sobie
spokojnie włączyć grę i działa.

Karta jest nowa, ma mniej niż tydzień czy opisany efekt może być spowodowany
przeblemami sprzętowymi czy to raczej wina sterowników (9.6)? Jeśli zgłoszę
wadę karty w ciągu tygodnia to powinni od ręki wymienić jeśli później to
będę musiał oddać do naprawy gwarancyjnej a to potrwa.

Czy to wada sprzętu?

Pzdr
Eryk