Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: reles <kurld_at_no2.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 00:51:08 MET DST

Arkadiusz Stopa pisze:

> W ID CS4 wystarczy złożyć książeczkę z wątkiem na 50-70 stron i już się
> na tym Athlonie zamuli okrutnie. U mnie się mulił na Athlonie 2 x 2 Ghz
> i 3 GB RAM. Photoshop chodził na nim w miarę znośnie, ale Illutrator
> trochę niedomagał. Atholn 64 2Ghz do CS4 to zdecydowanie za słaby
> procesor, nawet jak jest 2-rdzeniowy.

ID działa u mnie idealnie na dużych plikach (kilkadziesiąt do 200 stron
+ podlinkowane epsy i psd po kilkaset MB) - Athlon X2@2.5, 4GB RAM, SG
7200.7.
Podobnie PS na sporawych bitmapach, AI rzadko używam.
Może masz gdzieś „wąskie gardło” (pamięć, dyski)?

Pracowałem też swego czasu z CS2 na Athlonie XP 1.4GHz i 1GB RAMu i o
żadnym muleniu nie było mowy, na pewno nie na wspomnianych 50-cio str.
książkach.