Re: Dyski SAS - komptybilność kieszeni.

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 09:56:20 MET DST

On Fri, 10 Jul 2009 08:16:39 +0200, Mariusz Kruk
<Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

>epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Gryngol"
>
>Przy czym swojego czasu bywały np. takie siupy, że dyski SCSI "HP" (wówczas
>Seagate) nie chciały działać z czymkolwiek innym niż kontroler HP.

Raczej odwroenie. Kontroler od HP nie chciał działać z dyskami nie od
HP. Ale to zamierzchłe czasy. Mniej więcej wtedy gdy jądro Linuxa nie
miało wsparcia dla serwerów Compaqa bo ten nie chciał udostępnić
Linusowi jakiegoś mikrokontrolera wbudowanego w płytę. I trza było
sztuczki stosować. Ale to w okolicahc jądra 0.9x i procesora
PentiumPro 200MHz było. ;-)

Zdrówko