Re: Jakie jest zasilanie laptopa HP nx7400

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 10:20:44 MET DST

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości
news:bnd5d5lzo653.dlg@smok.wot...

> Przeciez na kazdym zasilaczu jest to opisane..

A widziałeś kiedyś ten zasilacz?
Chodziło mi o oznaczenie napięciowe końcówek
bo jest ich TRZY nie dwie jak podaje producent na nalepce.

Przeszukiwałem gogle i większość odpowiedzi była taka jaką dajesz Ty
Na tę na elektrodzie nie trafiłem i choć jest dla mnie nieco dziwna
pomogła mi chociaż w tym ze rzeczywiście są trzy końcówki.
Dziwne jest to jak opisane sa końcówki zasilacza

Niezbyt znam się na elektronice, ale układ napięć mi się nie zgadza
Między jedną parą jest 20V między drugą 8V a między nimi 0V :-O
Nawet jak uszkodzona to chyba w dziwny sposób.
Czy się mylę?

U mnie sprawa się wyjaśniła, ponieważ podłączyłem inny i zaczął
ładować, czyli tylko zasilacz (dzięki Bogu) coś nie tak.

Artur(m)