Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: Arkadiusz Stopa <arek_at_zmylka.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 00:25:31 MET DST

Użytkownik "reles" <a@b.c> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:h3ftmm$97j$1@inews.gazeta.pl...

> Co będziesz robił w tym CS4? Jeśli nie pracujesz na kilkugigabajtowych
> plikach powinno starczyć co to masz - przydałoby się tylko dyski wymienić.
W ID CS4 wystarczy złożyć książeczkę z wątkiem na 50-70 stron i już się
na tym Athlonie zamuli okrutnie. U mnie się mulił na Athlonie 2 x 2 Ghz
i 3 GB RAM. Photoshop chodził na nim w miarę znośnie, ale Illutrator
trochę niedomagał. Atholn 64 2Ghz do CS4 to zdecydowanie za słaby
procesor, nawet jak jest 2-rdzeniowy.

--
Pozdrawiam serdecznie
Arkadiusz Stopa