Re: CF 300x porównywalna do HDD IDE co do szybkości?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 19:06:50 MET DST

Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości
news:a7db43f4-fd53-484e-a685-66471ce37a96@r36g2000vbn.googlegroups.com...
On Jul 12, 4:22 pm, Radosław Sokół <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> Oczywiście wiesz, co oznacza "gwarancja life-time"? ;)

Twój ton sugeruje, że wiesz o czymś czego ja nie wiem? Co więc
oznacza?
------------------
To nie tajemnica. Najczęściej gwarancja trwa jeszcze jakiś czas (2 lata) po
zaprzestaniu produkcji.

Też już było na ten temat, z XP można jednak to zrobić:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms912906(WinEmbedded.5).aspx
--------------------
Ciekawe. Ktoś próbował?

> Takie sprawy powinien jednak załatwiać kontroler napędu SSD,
> dysponując w tym zakresie sprytnym mechanizmem równoważenia
> obciążenia oraz dużą ilością nadmiarowego miejsca w pamięci
> flash.
--------------------------
Ostatnio nawet 64MB cache w Summitach z OCZ opartych o kontrolery Samsunga.
Żaden dysk obrotowy nie ma tak wielkiego bufora! Więc producenci słuchają
twoich rad. Niemniej jednak żaden kontroler nie rozwiąże problemów
wynikających z konstrukcji samych pamięci.

BTW. A co myślisz o tych Transcendach:
http://www.transcendusa.com/Products/ModDetail.asp?ModNo=177
powiedzmy MLC, gdyż nie będąc pewien to taki 32GB MLC wydaje się
rozsądnym kompromisem między ceną a pojemnością.
O jaki model konkretnie chodzi? Czy to nie ten z kontrolerem JMicrona?