Re: CF 300x porównywalna do HDD IDE co do szybkości?

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 22:57:28 MET DST

On Jul 12, 7:06 pm, "MC" <m...@go2.pl> wrote:
> BTW. A co myślisz o tych Transcendach:http://www.transcendusa.com/Products/ModDetail.asp?ModNo=177
> powiedzmy MLC, gdyż nie będąc pewien to taki 32GB MLC wydaje się
> rozsądnym kompromisem między ceną a pojemnością.
> -------------------------
> O jaki model konkretnie chodzi? Czy to nie ten z kontrolerem JMicrona?

No np. o ten: http://www.memoryc.com/storage/solidstatedisk/transcend32gbinternalssd.html
TS32GSSD25-M
A skąd mam wiedzieć który jest z tym kontrolerem, jakoś nie natknąłem
się na stosowną lekturę...
A jeśli nawet to i tak Linux jest głównym system którego używam i
sobie go odpowiednio zoptymalizuję, o połowę mniej ostro niż w tym
rozwiązaniu z pamięcia CF, i wtedy użytkowanie będzie ładne, no nie?
Start systemu i aplikacji na tym zyskają, bo odczyt z tego dysku jest
zagwarantowany na poziomie ~70MB/s a co do zapisów to w sukurs
przyjdzie tu głębokie buforowanie...