Re: MAC co za i przeciw?

Autor: MK <userneme_at_hostname.com>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 21:31:58 MET DST

Dnia 11.07.2009 rs <no.address@no.spam.pl> napisa³/a:

> jakie pozno? zapytales. odpowiedzialem.

Ale przecie¿ o to pyta³ ju¿ autor w±tku. Skoro tak podwa¿asz istotno¶æ
kryterium ceny to warto podaæ swoje argumenty.

> zobacz jak wyglad obecnie ten ustandaryzowany interface. te standardy
> zmieniaja sie co kilkanascie miesiecy, gora pare lat. jaki sto
> standard?

Powszechny i udokumentowany. Pojawia siê SATA i wszystkie p³yty
zaczynaj± to obs³ugiwaæ, pojawi siê USB 3.0 - te¿ bêdzie powszechny itd.
Czas ¿ycia nie jest ¿adnym argumentem na rzecz "wolnej amerykanki".
Zreszt± w niektórych przypadkach nie jest on wcale taki krótki.

--
MK