Re: Proszę o radę: jaką kartę dźwiękową?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 21:53:53 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"

>W takim a nie innym znaczeniu terminu DAC u¿y³ B:artek i jest to
>powszechnie przyjêta nazwa. ¯e nie¶cis³a to inna sprawa, ale niby dlaczego
>w³a¶ciwie nagle przesta³o ci to odpowiadaæ?

Powszechnie przyjête jest, ¿e DAC to Digital to Analog Converter.
I pierwsze s³yszê ¿eby kto¶ tego u¿ywa³ w inny, znaczeniu.

>Mowa by³a chyba o DAC i kartach d¼wiêkowych?

Owszem, karta d¼wiêkowa, czyli interfejs d¼wiêkowy w postaci karty na
dowoln± szynê, nie musi mieæ ¿adnego DSP.

>A gdzie¶ Roland twierdzi mo¿e ¿e jest to karta d¼wiêkowa na USB?

A czym jest "Audio interface", jak nie interfejsem d¼wiêkowym?

--
[------------------------] If  it wasn't for C, we would be using BASI,
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] PASAL and OBOL!