Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 16:44:08 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>nie wiem ile ty laptopow w zyciu widziales, ale te z ekranem szerokim
>17'' daja komfort pracy nawet do edycji video. nie tak dawno ludzie
>dziergali w CADach na monitorkach o przekatnej 14''

Jak w biurach pracowało się na czternastkach, to do cadów używało się
dwudziestek. (tak, wiem że były drogie, ale jak ktoś z tego żył, warto
było sobie zrobić sensowne stanowisko pracy).
I nie rozśmieszaj mnie z jakąkolwiek pracą związaną z grafiką na
laptopie. Przecież monitor, który ma jakiekolwiek sensowne odwzorowanie
kolorów kosztuje tyle co cały "multimedialny" klaptop.
Oczywiście wciąż radośnie ignorujesz kwestie ergonomii. No, chyba że w
twoim matriksie mogę wygodnie odsunąć ekran od klawiatury...

>jak ktos ma potrzebe, zawsze moze, jak dotrze na miejsce, wiekszy
>ekran.

Jakie "na miejsce"? Patrz na pierwszy niewycięty cytat.

>moze to tez nie mozliwe?

"niemożliwe"

>nie ma problemu z kopiowaniem danych,
>linkowaniem plikow do projektu, wszystkie inne programy maja swoje
>profile. cos jeszcze w temacie laptopow ogolnie?
>czy moze pojedziesz kolejny raz, burackim docinkiem jako argumentem?

Burackie jest olewanie prawideł polskiej pisowni oraz nieustające
dyskutowanie z własnymi chochołami zamiast z argumentami interlokutora.

--
\------------------------/ Next  time  increase  \maxdeadcycles  if you
| http://epsilon.eu.org/ |