Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 16:53:39 MET DST

On Fri, 10 Jul 2009 08:13:36 +0200, Mariusz Kruk
<Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

>epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>
>Dlaczego uważasz, że jedno kryterium (ceny) jest nieistotne, a inne
>(możliwości rozbudowy) - istotne? Bo tak? Bo pasuje do tezy?

jak sie juz wcinasz, to moze bys byl laskawy zauwazyc to co zostalo
juz napisane.
obydwa kryteria sa istotne. ale dla jednych jedno moze byc
istotniejsze niz drugie. jesli rozmowa jest o mozliwosciach rozbudowy
sprzetu, to uwazam za naduzycie porownywac sprzet pod wzgledem ceny.

>Ocena obiektu opiera się na wszystkich cechach. Dla niektórych jedne są
>istotniejsze, dla innych inne. W przypadku narzędzia, jakim jest
>komputer, cena w stosunku do możliwości dostarczanych przez sprzęt jest
>dla mnie dość istotnym parametrem. Jeśli traktujesz komputer jako
>mebelek/bibelocik (swoją drogą dość pokraczny w przypadku Apple), owszem
>- wygląd może być dużo istotniejszy od ceny. Ale to już, IMHO, głupota.

po raz kolejny uzywasz mocnych slow, bez uzywania mocnych argumentow.
<rs>