Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 16:15:19 MET DST

On Fri, 10 Jul 2009 07:50:55 +0200, Mariusz Kruk
<Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

>Szkoda, że nie "wypodrużowali" się po słownik ortograficzny.

brawo. no co raz lepiej. wspinasz sie na wyzyny rzeczowej rozmowy.

>Zważ, że pisałem o sytuacji, w której klaptop służy jako normalny
>stacjonarny komputer. Oczywiście, jeżeli ktoś naprawdę potrzebuje
>mobilności, będzie rzeczywiście wykorzystywał cechy laptopa. Ale nie o
>tym przypadku mówiliśmy.

nie wiem ile ty laptopow w zyciu widziales, ale te z ekranem szerokim
17'' daja komfort pracy nawet do edycji video. nie tak dawno ludzie
dziergali w CADach na monitorkach o przekatnej 14''
jak ktos ma potrzebe, zawsze moze, jak dotrze na miejsce, wiekszy
ekran. moze to tez nie mozliwe? nie ma problemu z kopiowaniem danych,
linkowaniem plikow do projektu, wszystkie inne programy maja swoje
profile. cos jeszcze w temacie laptopow ogolnie?
czy moze pojedziesz kolejny raz, burackim docinkiem jako argumentem?
<rs>