Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 17:38:45 MET DST

On Fri, 10 Jul 2009 16:44:08 +0200, Mariusz Kruk
<Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

>epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>
>Jak w biurach pracowa³o siê na czternastkach, to do cadów u¿ywa³o siê
>dwudziestek. (tak, wiem ¿e by³y drogie, ale jak kto¶ z tego ¿y³, warto
>by³o sobie zrobiæ sensowne stanowisko pracy).

pod koniec lat 70tych wolnostojacy system CADowy kosztowal zdrowo
ponad 100K$, wiec nie pitol, ze jak KTOS z tego zyl, to sobie kupowal.
w tych czasach niezle prosperujacy lekarz zarabial okolo 20K$ na rok.
przecietny dwupietrowy dom w duzym amerykanskim miescie kosztowal 50K$

>I nie roz¶mieszaj mnie z jak±kolwiek prac± zwi±zan± z grafik± na
>laptopie. Przecie¿ monitor, który ma jakiekolwiek sensowne odwzorowanie
>kolorów kosztuje tyle co ca³y "multimedialny" klaptop.

duzo sie naslyszales o odwzrorowywaniu koloru, jednak nie kazdy ma
takowa potrzebe. nie kazda firma robi match printy i print proofy i
musi dbac o idealne odtworzenie koloru zgodnie z numerem wzornika
kolorow.

>Oczywi¶cie wci±¿ rado¶nie ignorujesz kwestie ergonomii. No, chyba ¿e w
>twoim matriksie mogê wygodnie odsun±æ ekran od klawiatury...

widocznie malo miales doczynienia i koniecznosci wykonywania takiej
pracy, wiec sorry, ale twoje zdanie jest malo znaczace. w moim
matrixie laptopy maja zlacza USB i gniazda umozliwiajace podlaczenie
zewnetrznego monitora i klawiatury. jak cierpisz na dalekowzrocznosc
to idz do okulisty.

>Jakie "na miejsce"? Patrz na pierwszy niewyciêty cytat.

miejsce 1 - dom
miejsce 2 -praca

>"niemo¿liwe"

tia.

>Burackie jest olewanie prawide³ polskiej pisowni oraz nieustaj±ce
>dyskutowanie z w³asnymi chocho³ami zamiast z argumentami interlokutora.

to co wlasnie napisales, jest dobitnym przykladem jak burackie sa
twoje argumenty.

a to nastepny inteligentny argument:

>"niemo¿liwe"

<rs>