Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 15:59:47 MET DST

On Thu, 09 Jul 2009 09:21:51 +0200, Mariusz Kruk
<Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

>epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>
>Nie "cena", tylko "koszt".

potrafilbys zdefiniowac roznice w tym kontexcie?

> Kupowanie laptopa do pracy stacjonarnej jest
>po prostu głupie. Mały, kiepski ekranik, nieergonomiczna pozycja,
>dodupna klawiaturka, problemy z rozbudową (to akurat może być mniej
>istotne dla wielu osó?). Do byle czego trzeba podłączać urządzenia
>zewnętrznie.

nie ty decydujesz, komu jaki ekran pasuje i do czego swojego lapa
uzywa.

>Och, nie musisz udowadniać, że ludzie kupują "zestawy" typu Creative 245
>do słuchania muzyki.

a chesz rozmawiac o audiofilach, czy moze zadwolosz sie glowna czescia
rynku?

>A co, współczesne wzmacniacze lampowe były montowane pięćdziesiąt lat
>temu?

mylisz wykonanie z opracowaniem technologii.

>Chyba, że mamy akurat problem, który się nie zrównolegla.

to jest problem programostow, nie uzytkownika i procesy sie sam enie
zrownoleglaja. <rs>