Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 09:21:51 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>no i wracamy do tego samego, ktory jest jedynym czynnikiem, ktory
>kluje nie makowcow w oczy. cena. wiec po raz (n-1). nie twoje
>pieniadze, nie towje zmarwienie. jedni kupuja toyoty, inni BMW, inni
>bentleye.

Nie "cena", tylko "koszt". Kupowanie laptopa do pracy stacjonarnej jest
po prostu głupie. Mały, kiepski ekranik, nieergonomiczna pozycja,
dodupna klawiaturka, problemy z rozbudową (to akurat może być mniej
istotne dla wielu osó?). Do byle czego trzeba podłączać urządzenia
zewnętrznie.

>owszem kupuja. wejdz na strone dowolnej duzej sieci sklepow
>elektroniczych

Och, nie musisz udowadniać, że ludzie kupują "zestawy" typu Creative 245
do słuchania muzyki.

>no mozesz i co z tego. uwazasz, ze wspolczesne wzmacniacze lampowe to
>jjest wspolczesna technologia?

A co, współczesne wzmacniacze lampowe były montowane pięćdziesiąt lat
temu?

>mowimy o mocy obliczeniowej, nie o czestotliwosci. nastapil zakret w
>technologi. teraz przetwarzamy informacje rownolegle.

Chyba, że mamy akurat problem, który się nie zrównolegla.

--
[------------------------] Tut  tut:  You're  trying  to \insert into a
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] \box   register   that   now   contains    a