Jaki laptop 17 cali?

Autor: miffy <no_at_no.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 08:08:54 MET DST

Przymierzam się do zakupu nowego notebooka. Obecnie pracuje na "starym"
bo ok 5 letnim HP Compaq nx9005 (procesor AMD Athlon Mobile) i jestem z
niego (a raczej byłam ;)) bardzo zadowolona. Oprócz mankamentów z racji
daty produkcji tj USB 1.0, brak wifi itp jedynie przeszkadza mi w nim
to, że jest okropnie głośny, przy przeglądaniu stron internetowych
wiatrak huczy, a jak wejdzie na wyższe obroty przy oglądaniu filmu czy
stronach flashowych..... niczym odkurzacz ;)
No i właśnie tego w nowym laptopie chciałabym przede wszystkim uniknąć.

Tak więc konkrety:
Laptop będzie przede wszystkim służył do pracy w programie AutoCad i
pokrewnych. Ponadto wszelkie domowe rozrywki, filmy, czasem jakieś gry z
niższych półek, oczywiście internet.
Musi mieć/być:
- matryca 17 cali
- cichy
- dobra grafika (w sensie by autoCAD nie mulił a SIMS 2 się nie
przycinały ;))
- nie grzać się zbytnio
- cena max 3500zł, najlepiej do 3000zł

Co byście doradzili?
Co lepsze; HP, Toshiba, ... ?

Czy różnica między Toshibą http://www.ceneo.pl/2020555s a HP
http://www.ceneo.pl/1909295 będzie jakaś znacząca w stosunku do ceny?

I pytanko jeszcze:
Czy to prawda, że notebooki na procesorach AMD są głośniejsze?
Jeśli tak, to czy w moich wymaganiach co do głośności patrzeć tylko na
Intel? Czy różnica między Intelem a AMD pod tym względem jest znaczna?
Bo nie musi być on idealnie cichy, oby tylko nie huczał jak mój obecny,
że film muszę o kilka tonów podgłaszać jak się wiatrak rozkręci