Re: MAC co za i przeciw?

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sat 04 Jul 2009 - 07:46:24 MET DST

Piotr M pisze:

> Jaki software masz na myśli? A i że nie kupisz to jest wada? To jest
> świadomy wybór.
Ja od paru lat używam linuksa i czasami musze sie liczyc z
ograniczeniami. PAre dni temu kupiłem rejestrator z kamerami który ma
wbudowanego linuksa. Niestety aby go "obsłuzyć" potrzebuje Internet
Explorera i ActiveX. Bedziesz go miał na macu? 20% gierek na necie i
odtwaraczy na www bedzie tego wymagac.... KAmerki IP jak słyszałem też..

ToMasz