Re: MAC co za i przeciw?

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Sat 04 Jul 2009 - 08:32:58 MET DST

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości
news:vlqs45tlp9uhh19ppu07l09sve5kf7prfh@4ax.com...

> a musi byc? linux tez nie jest popularnym windowsem.
> to samo solaris i inne unixy.

Ale linuksy cicho siedzą w serwerowniach i nie pchają sie ludziom do domów
:P

> sa ekwiwalenty. nie ma programow, ktorych na makowce sie nie da
> zastapic.

Są. I jest ich cala masa, chociazby kompilator Delphi czy zwyczajne gry.
Bo nie powiesz, ze tytul X mozna zastapic tytulem Y, bo oba sa z tego samego
gatunku :P

> kwestia przyzwyczajenia. no chyba, ze ci ktos napisze cos
> wylacznie pod windowsa, to z kupnem ekwiwalentu na makowce moze byc
> problem. albo musisz miec wersje polska, tylko to juz jest kwestia
> rynku a nie sprzetu.

> to wiadomo, a zalet zadnych nie widzisz? <rs>

Sam jestem ciekaw zalet nowych Maców, bo w roku 1995 to faktycznie był
ciekawy sprzęt, ale dzisiaj to jedynie PC za grubą kasę.

lamer