Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Piotr M <xxxxxx_at_xxxxx.xx>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 22:12:18 MET DST

RadoslawF pisze:

> Mini oraz iMace są "nierozbudowywalne".

IMO w obecnych czasach (nie osiemdziesiątych i nie
dziewięćdziesiątych co taki system był aleluja) to już chyba
nie istotne, systemy domowe co można sobie wkładać za bardzo
krótką chwilą wymrą naturalną śmiercią, na kożyśc designu,
komfortu i ogólnie estetyki. A i tak wymieniony przez Cibie
minus (nierozbudowywalność) to sprawa raczej finansowa.
Sprzęt nie spełnia już Twoich wymagań - wymieniasz na nowy.
No chyb że coś innego jeszcze miałeś na myśli.

> System nie jest popularnym windowsem i pewnych specyficznych
> programów nie kupisz

Jaki software masz na myśli? A i że nie kupisz to jest wada?
To jest świadomy wybór. Kupujesz wózek sportowy nie
zapakujesz rodziny lub 4 przyjaciól, kupujesz dużego
minivana nie bedziesz jeżdzić sportowo. I to nie są wady
tych pojazdów. Użytkowanie specyficznych programów przekłada
się na świadomy wybór.

> No i wada ostatnia - cena.

Mieliśmy o tym nie pisać.

Jestem bezstronny co do systemów, odniosłem się tylko do
argumentów, a i myślałem ze przeczytam jakieś bardziej
merytoryczne.

--
pzdr, Piotr M