Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Jacek Kauch <jacekkauch_at_onet.eu>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 00:18:15 MET DST

On 09-07-04 07:46, in article h2mp8m$alu$1@news.interia.pl, "ToMasz"
<twitek4@gazzeetta.pl> wrote:

> Niestety aby go "obsłuzyć" potrzebuje Internet
> Explorera i ActiveX. Bedziesz go miał na macu?

A puszczę go na jakimś emulatorku. Skoro ktoś, kto projektował urządzenia
był tak ograniczony...

> 20% gierek na necie i

Może chodzi Ci o te działające pod Shockwave lub flashem? Bo wymagających
ActiveX nie spotkałem...

> odtwaraczy na www bedzie tego wymagac...

Szczerze mówiąc kiedyś Onet TV był tak idiotycznie zaprojektowany, że
działał tylko pod IE i Windows, na szczęście zatrudnili kogoś z otwartą
głową. Innych nie spotkałem. Może jakieś niszowe...

> KAmerki IP jak słyszałem też..

To źle przyłożyłeś uszko i powtarzasz takie nieprawdziwe ploteczki...
działają bardzo poprawnie.

J.

--
Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.