Re: Problem z zakloceniami w torze audio od monitora

Autor: Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 08:51:06 MET DST

Norbert napisał(a):
> podczas nagrywania dzwieku przez mikrofon.
> (...) Karta dzwiekowa E-MU 0404 PCI.

Nie miałem E-MU 0404 PCI w rękach, ale z opisu wynika, że nie ma wejść
mikrofonowych. Jak to jest?
Z monitorem Samsunga innego typu miałem poważne problemy, ale od strony
obrazu (falowanie obrazu na ekranie). Pomogło odłączenie uziemienia w
kablu zasilającym monitor. Tworzyła się pętla mas. Spróbuj - jeśli
uziemienia monitora i komputera są połaczone.
f.