Re: czy sa takie plyty glowne - inaczej

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 08:48:10 MET DST

On Thu, 02 Jul 2009 23:37:13 +0200, CeBeR
<n_o_s_p_a_mcebrzyq@interia.pl> wrote:

>Piszesz, jakbyś udawał że nie rozumiesz o co chodzi - nie o
>wyeliminowanie firm które zaproponują markowe serwery robione dla mniej
>znanych i tańszych OEMów, a takich panów Heniów, którzy obudowy
>(Codegena czy innego I-boxa) swoich garażowych skłAdaxów opatrzą (albo i
>nie) naklejką z logo własnej "firmy" i drą mordy o "ustawianych
>przetargach"...

Problem w tym że na ile stykałem sie z przetargami gdzie był wymóg
dostarczania serwerów to małe firmy oferowały właśnei OEM-y a nei
składaki "pana Henia". Z tej prostej przyczyny że poza dostawą samego
sprzetu zwykle wymogi przetargu zawierja też zapisy o serwisie i
czasie jego reakcji czego "pan Henio" zwykle spełnić nei jest w
stanie. I to raczej z tego powodu jest darcie gęby. Natomiast co do
Adaxa pogardliwie przez Ciebei przytoczonego to akurat na ich jakoś
nei narzekam. Ostatnio kupiłem kilkanaście ich komputerów do pracy
biurowej opartych na płytach z Atomem a i troche strszych chodzi OK.
Porównywalnei z HP czy Dellami z innych zamówień.

Zdrówko