Re: czy sa takie plyty glowne - inaczej

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_towytnij_at_totezwytnij-o2.pl.zx>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 21:27:05 MET DST

Fantom pisze:

> Czyli mam rozumiec, ze tego typu zapis, ogranicza serwer do Intela-i
> praktycznie nic wiecej byc nie moze ?
>
> Fantom

Nie, ten zapis w SIWZie ;) oznacza, że chodzi o serwer nie składak. W
sensie - masz wyspecyfikować coś, co jest np. IBMem, Dellem, HPkiem,
Sunem itp. itd. Tam są rozwiązania własne, na własnych płytach
(aczkolwiek produkowanych np. przez Foxconn ale wg. określonego projektu
własnego producenta platformy)

Generalnie - zapis ten usuwa z chętnych wszelkich producentów serwerów
które biorą płyty główne od producenta A (np. Asus jakiś serwerowy),
obudowę od B, i resztę bebechów dowolnie.

Pozdr,
TOmek