Re: czy sa takie plyty glowne - inaczej

Autor: CeBeR <n_o_s_p_a_mcebrzyq_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 23:37:13 MET DST

Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> zajechałem daleko. Dlatego też w szafie jak pisałem mam serwery TYAN-a
> bo dokładnei wiedziałem co biorę - były po prostu tańsze przy
> podobnych paramtrach i warunkach gwarancji co np. HP. Jakoś te 4 lata
> bezawaryjnei działają mimo że "bezfirmowe" niby bo OEM-y. Tylko że tym
> razem to ja byłem tym "panem Heniem" co to się na tym ciut znał. ;-)
>
> A "według specyfikacji" to też nie najlepsze określenie. Serwery poza
> płytą głowną moga mieć wszelkei elementy innych dostawców. I mimo ze
> serwer niby Intela to po dokałdnym szperaniu okazuje się że Intel to
> [...]

Piszesz, jakbyś udawał że nie rozumiesz o co chodzi - nie o
wyeliminowanie firm które zaproponują markowe serwery robione dla mniej
znanych i tańszych OEMów, a takich panów Heniów, którzy obudowy
(Codegena czy innego I-boxa) swoich garażowych skłAdaxów opatrzą (albo i
nie) naklejką z logo własnej "firmy" i drą mordy o "ustawianych
przetargach"...