Re: Barracuda 500 serii 7200.11

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 13:14:21 MET DST
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <175dvedq5aq0j.dlg@smok.wot>

Dnia Wed, 24 Jun 2009 13:00:38 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

 
> Mieszasz 2 rzeczy: naprawę/wymianę uszkodzonego sprzętu i naprawę
> dysku w celu dostania się do danych. Nie proponują nawet wymiany -
> wysyłaja dysk do Holandii gdzi ena ich zlecenei jest on odblokowywany.
> Jak pisąłem trwa to około 2 tygodni.

Ok, rozmawialem z ABC Data - niestety nie ma tak lekko. Co do wyslania im
dysku - oczywiscie, wysle, naprawia/wymienia. Co do odzysku - nalezy
kontaktowac sie bezposrednio z Seagate jednak, niestety widze ze z linii
zniknal konsultant po polsku, zas nie jestem na tyle biegly w angielskim
zeby wysszczyc zagadnienia techniczne - chyba ze ktos posiada jakis numer do
Seagate?:)
Pytanie numer dwa - mam jeszcze kilka dyskow z tej serii - na szczescie
wiekszosc 500 byla "zdrowa" - w ktorych musze wymienic firmware. A pytanie
brzmi - czy zmiana firmware ma jakikolwiek wplyw na dane? moge na
dzialajacym dysku to robic bez obaw?

-- 
Mark
Received on Thu Jun 25 13:20:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 25 Jun 2009 - 13:51:06 MET DST