Re: Barracuda 500 serii 7200.11

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 13:00:38 MET DST

On Wed, 24 Jun 2009 11:55:25 +0200, Mark <tajny@adres.w.pl> wrote:

>Ale mi nie chodzi o naprawe dysku - co do tego nie ma watpliwosci ze
>zostanie naprawiony/wymieniony. Chodzi o dane na nim, dyske jest objety
>gwarancja, dane nie. Z serwisem dystrybutora juz rozmawialem.

Seagate odblokowiej dysk i masz dostęp do danych. Robi to w ramach
naprawy gwarancyjnej. Jak wczęsneij napisałem wysyłałem już im 4 dyski
znajomych - wszytkei wróciły odblokowane i z kompletem danych. Więc
dystrybutor robi Cię w bambuko. Przyciśnij go. Dyski odblokowuej nei
on a firma na zlecenie Seagate.

>Tak, tylko jest jedno male 'ale". Masz 100% pewnosc ze wroci ten sam dysk? z

Tak - mam. Sprzedawca kontaktowął sie dytrybutorem w kazdym przypadku
i zaznaczał ze chodzi o odzyskanei danych. Po odblokowaniu i wgraniu
nowego firmware dostajesz swój dysk z powrotem./ Dokładnei jak w
przypadku tych kolesi z Allegro - tyle że za darmo. I jakoś bardziej
wierzę producentowi a nei firmie krzak która nawet za bardzo
gramatycznei nei potrafi sklecić opisu swojej usługi.

>danymi na nim? bo ja nie tylko nie mam ale sadze wrecz przeciwnie - Seagate
>sie wycwanilo i robi taki sam myk jak HP z drukarkami. Czyli wysylasz do
>nich dysk, a oni ci odsylaja po paru dniach _taki_sam_ dysk. Z zielona
>naklejka "certified repaired HDD"
>Tak przynajmniej mialem kilka dni temu na przykladzie 320, ktora okazala
>sie fabrycznie nowa wadliwa.

Mieszasz 2 rzeczy: naprawę/wymianę uszkodzonego sprzętu i naprawę
dysku w celu dostania się do danych. Nie proponują nawet wymiany -
wysyłaja dysk do Holandii gdzi ena ich zlecenei jest on odblokowywany.
Jak pisąłem trwa to około 2 tygodni.

Zdrówko