Re: Barracuda 500 serii 7200.11

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 13:50:36 MET DST

On Thu, 25 Jun 2009 13:14:21 +0200, Mark <tajny@adres.w.pl> wrote:

>Ok, rozmawialem z ABC Data - niestety nie ma tak lekko. Co do wyslania im
>dysku - oczywiscie, wysle, naprawia/wymienia. Co do odzysku - nalezy
>kontaktowac sie bezposrednio z Seagate jednak, niestety widze ze z linii
>zniknal konsultant po polsku, zas nie jestem na tyle biegly w angielskim
>zeby wysszczyc zagadnienia techniczne - chyba ze ktos posiada jakis numer do
>Seagate?:)

Podpytam dostawcę przez którego dyski wysyłałem. Sowją dorga to
dostawca - neiwielka w sumei firma - zapronował mi takie rozwiązanie
jak zwróciłem się do niego z pierwszym padakiem. Jak dokładnei mi
wyjaśni wklpeię co i jak.

>Pytanie numer dwa - mam jeszcze kilka dyskow z tej serii - na szczescie
>wiekszosc 500 byla "zdrowa" - w ktorych musze wymienic firmware. A pytanie
>brzmi - czy zmiana firmware ma jakikolwiek wplyw na dane? moge na
>dzialajacym dysku to robic bez obaw?

Bez obaw. Tylko jeśli masz inne dyski to je odłącz od kompa na czas
flashowania bo soft czasami chce zaorać wszytkei które widzi.

Zdrówko