Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 12:40:13 MET DST

Użytkownik "payol" <payolsmietnik@googlemail.com> napisał w wiadomości
news:3f6c1eb8-0aff-43c3-942b-ec0070c0db52@l2g2000vba.googlegroups.com...

> No właśnie to nie sprzęt do tego. Po dołożeniu karty graficznej, która
> zrobi
> to sprzętowo (chłodzona pasywnie) czyli odtwarzać będzie wszystko zabierze
> maks 40W.
>
> M.

Marlon rozgladalem sie wczoraj za obudowami..... i wiekszosc jak widze
ma miejsce na zasilacz, bynajmniej w angielskich sklepach ktore
sprawdzalem. Czy znasz jakies obudowy ktore sa wyraznie pod ta
plyte... ?

(to cholerstwo znowu mi nie cytuje :/ )
Obudowa, którą chcesz jest OK. Będziesz miał dużo miejsca. Zasilacz Ci nie
potrzebny jeśli zdecydujesz się na płytę Zotac ION z Atomem 330 (2
rdzenie) - płyta ta ma elektronikę do zasilania DC/DC w sobie zintegrowaną z
płytą. Wystarczy zewnętrzny zasilacz laptopowy dostarczony w zestawie z
płytą. Minusem tej płyty, to jeden wiatrak na CPU (bardziej się grzeje niz
jednordzeniowy). Druga opcja, to kupić płytę, która ma złącze na zwykły
zasilacz ATX (np Zotac ION z Atomem 230 ), do tego dokupić elektronikę np:
PICO PSU DC/DC 60W Mini ITX i zasilacz laptopowy. ALBO zwykły zasilacz ATX,
ale odradzam, bo to hałasuję bez senu.

Z tego co podales to cenowo 200 funtow, to dla mnie za
duzo, wiec caly czas sie zastanawiam nad ta obudowa z ebuyera
http://www.ebuyer.com/product/135498, duza ale wrazie czego da
mozliwosci rozbudowy, do tego blue raya moge kupic odtwarzacz normalny
a nie jak w innych slim. Dysk tez 3.5 wejdzie ladnie....
Co myslisz? moze znasz adresy jakis sklepow w ktorych moglbym cos
znalezc?

Obudowa ładna i tania, na bank będzie pasować. Co do jej kupna, to możesz
przecież kupić ją właśnie z tego sklepu ebuyer :)

Pozdrawiam.

M.