Re: PC'et domowy za ~ 2k.

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 09:47:51 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):

> E, często niezauważalne w porównaniu np. z szumem ulicy zza okna.

Fakt, wszystko zależy, w jak głośnym otoczeniu przebywa się i jak
głośny ma się komputer. No, ale jak jedno (komp) czy drugie (otoczenie)
jest głośne, to jaki ma sens dobrej jakości głośnik, jak i tak go
dobrze nie słychać? (nie, zwiększenie głośności NIE jest rozwiązaniem :-)

Trochę dziwi mnie też poszukiwanie super zestawu audio do auta,
choć na pewno wszystko zależy, jakie kto ma auto (i czy jakość nie
mierzy głośnością JEP-JEP-JEP-JEPJEP-JEP).

> Nieistniejące w przypadku interfejsów zewnętrznych (np. na USB), albo
> dobrze ekranowanych.

Ale czasami znaczące w przypadku tanich wbudowanych kart, nawet z super
głośnikami...

> No, ale zestaw bez kompa w prawidłowo urządzonym pokoju jest mało
> przydatny do słuchania muzyki przy pracy na komputerze :-)

Słuchanie muzyki przy pracy na kompie? Toż to profanacja ;-)

--
Dominik (& kąpany)