Re: PC'et domowy za ~ 2k.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 09:32:57 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dominik & Co"
>Tak, kluczowym jest że "poziom akceptowalności" po prostu
>dla każdego może być inny.

Tak właśnie.

>W zasadzie do słuchania muzyki głośniki komputerowe się średnio nadają-
>szum stada wiatraczków,

E, często niezauważalne w porównaniu np. z szumem ulicy zza okna.

>zakłócenia EM wewnątrz pudła.

Nieistniejące w przypadku interfejsów zewnętrznych (np. na USB), albo
dobrze ekranowanych.

>Lepiej wyjście optyczne
>plus porządny zestaw audio, a najlepiej to sam zestaw bez kompa dobrze ustawiony
>w prawidłowo urządzonym pokoju...

No, ale zestaw bez kompa w prawidłowo urządzonym pokoju jest mało
przydatny do słuchania muzyki przy pracy na komputerze :-)

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I  am  Yakko  of  Borg  -  You  will  be as-
\  Kruk@epsilon.eu.org   / sim...HELLO, NURSE!